تو حیاط دبیرستان یکی یقه پیرهنم رو گرفت

فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد

بچه ها دور ما حلقه زده بودند و فریاد میکشیدند....

قورتش بده....

آخه  هیکلی تر بودم

اون هی مشت میزد و من فقط دفاع میکردم

باز اون مشت میزد و من فقط و فقط دفاع میکردم

بالاخره یه خراش کوچیکی روی صورتم افتاد

فرداش خواهرش به من گفت: حداقل توام یه مشت میزدی

روم نشد بهش بگم. . .

آخه چشماش شبیه تو بود



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:05---29 دی 1392
میشه کدآهنگ جدید بارانو بدید
پاسخ: منم آپلودش کردم کدشو نمیدونم ببخشید


تــــــــآرا
ساعت18:31---27 دی 1392
wow fra ashghana boooooooo
پاسخ: مرسی تآرا گیآن


تــــــــآرا
ساعت18:30---27 دی 1392
slam kaka bashi?dasu khosh be nazaru danabu bom very very thank you bakhwa har nachumasa sar web ka jwabu bamo.webakayshu zor jwana.bye
پاسخ: سلام تآرا گیان غوژبی دلکم اختیار داری عجیجم


نگار
ساعت22:51---22 دی 1392
gashange
پاسخ: merc NeGaR


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, | 15:41 | نویسنده : eddie |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.